Поиск: • Вакансии      
Резюме

Начало -> Резюме в категории: Бухгалтеры, экономисты

Добавить в блокнотВерсия для печати Резюме: Заместитель главного бухгалтера, Внутренний аудитор.
Женщина
Добавлено:10-04-2014
Зарплата:600 $
Пол:женский
Возраст: 41
Образование:высшее
График работы:полный рабочий день

Ведяшкіна Наталія Олександрівна

Мета
Отримання посади, функціональні обов’язки за якою пов’язані з: бухгалтерським, податковим обліком та звітністю; аналізом фінансово-господарської діяльності підрозділів та/або підприємства в цілому; процедурами внутрішнього контролю та аудиту.

Особові дані
Дата та місце народження: 06.09.1972 року, м. Херсон.
Вік: 41 рік.
Сімейне положення: не заміжня.
Діти: донька 2006 року народження.
Адреса (місце прописки): 73008, м. Херсон,
пров. Нікопольський, дім №18.
Тел.. моб. 095-27-88-109
E-mail: n_veda@ukr.net

Освіта
1994-1999 рр. Інститут ринкової економіки, соціальної
політики та права (м. Москва, Російська Федерація),
бакалавр економіки (диплом з відзнакою).

2005-2006 рр. Приватний вищий навчальний заклад
Міжнародний університет бізнесу і права
(Україна), здобула кваліфікацію спеціаліста з обліку та аудиту.

Досвід роботи
14.09.1995р. прийнята на посаду спеціаліста (бухгалтерський облік)
Херсонського гідрометеорологічного технікуму.
24.10.1995р. призначена виконуючим обов’язки головного бухгалтера.
06.05.1996-04.08.2000рр головний бухгалтер в цій же установі.

07.08.2000-07.03.2014рр аудитор, консультант ДП «Профі-Консульт-Аудит»
ТОВ АФ «Профі-аудит»:

• перевірка (аудит) дотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства з питань бухгалтерського обліку та звітності;
• перевірка (аудит) дотримання суб’єктами господарювання вимог податкового законодавства при визначені об’єктів оподаткування, сум податку, правильності складання податкових декларацій та своєчасності їх подання.
• проведення процедур, направлених на підготовку аудиторського висновку при проведенні аудиту, обов’язковість якого встановлена діючим в Україні законодавством (в тому числі проведення аудиту річної фінансової звітності емітентів цінних паперів, небанківських фінансових установ).
• проведення процедур з трансформації звітності, складеної на основі національних стандартів бухгалтерського обліку в звітність, основою складання якої є Міжнародні стандарти фінансової звітності.
• проведення узгоджених процедур на замовлення клієнта, в тому числі тих, що пов’язанні із формуванням тарифів на житлово-комунальні послуги.
• аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств;
• консультації з питань бухгалтерського обліку та звітності, питань застосування податкового законодавства, складання податкових декларацій та таке інше.

Знання мови
Українська, російська – рідні.
Англійська – зі словником.

Робота з комп’ютером та оргтехнікою
Кваліфікований користувач MS Office (Word, Excel)
Навички роботи з Internet (MS Explorer) и E-mail (Outlook Express)
Маю домашній ПК з доступом в Internet.
Вміння роботи з копіювальною технікою, навички сканування
та таке інше.

Інтереси та захоплення
Література, фізична культура та спорт.

Телефон:380952788109
E-Mail:
 
Постоянный адрес объявления: http://job.ks.ua/resumes/26727.html

Ваш блокнот

Блокнот В вашем блокноте:
• вакансий - 0
• резюме - 0
• объявления купля/продажа - 0
Как запомнить мой блокнот?

Реклама